Älä myöhästy Threadsista!
Metan uusi sosiaalinen media innostaa, kiinnostaa ja jännittää ymmärrettävästi markkinoinnin ammattilaista. Jones Häkkinen kertoo sinulle miten hyppäät mukaan Threadsin maailmaan autenttisesti ja ajoissa.
Threads haltuun - autenttisesti ja ajoissa!
Joulukuussa Suomeen rantautunut sosiaalisen median alusta Threads on hyvää vauhtia muuttamassa sitä miten asiakkaidesi kohderyhmät käyttävät sosiaalista mediaa, ja miten sinä voit auttaa heitä hyödyntämään kiivaasti uusiutuvaa somekulttuuria.
Jones Häkkinen on tällä hetkellä yksi Suomi-Threadsin johtavista asiantuntijoista. Hän kasvattanut 6 viikossa seuraajamääränsä nollasta yli kahteentuhanteen, kerännyt postauksiinsa jopa 100 000 katselijan orgaanisia näyttöjä ja muodostunut autenttisesti näkyväksi osaksi koko Suomalaisen Threadsin yhteisöä.
Workshopissa selviää
Onko Threads uusi Twitter, Instagrammin chatti vai jotain ihan muuta?
Miten Threadsiin kannattaa postata?
Mitä Threads-yhteisö odottaa autenttiselta viestijältä?
Miten luodaan kaupallisen toimijan raikas Threads “tone of voice”?
Mitä Threads näyttää meille somen tulevaisuudesta jo tänään?
#1 Suomi-threadsin kaupallinen yhteistyö
Jones Häkkinen on ensimmäinen Threads käyttäjä Suomessa joka teki Threads- natiivin kaupallisen yhteistyön “Jones x Frameda” rakentamalla huomiotilan hiusalan yrittäjille ja hyödyntämällä sitä alan maahantuojien brändinäkyvyyden nostamisessa.
Tämä Threads workshop opettaa sinulle miten Threads eroaa muista sosiaalisista medioista, mitä se kertoo meille koko somen tulevaisuudesta ja miten sinä ehdit vielä mukaan - autenttisesti ja ajoissa!
Jones innosti kaupallisen alan ammattilaisia Threadsin käyttöönottoon Sponsorointi ja tapahtumat Ry:n inspiraatioaamussa. Kokemus oli palautteen mukaan innostava, informatiivinen ja energisoiva.
“Osallistuin Jones Häkkisen Threads-aamuun tammikuussa. Käytännönläheinen ja innostavien esimerkkien kautta vedetty esitys sai syttymään Threadsin käytölle. Voin suositella!”
Sanna Laine - Partnerships / WWF
“Pyrimme SPOT:lla olemaan ajan hermoilla ja tuomaan jäsenistölle ajankohtaista tietoa myös uusista somekanavista. Threadsin kohdalla Jones oli tähän paras valinta, sillä hänen asiantuntemuksensa aiheesta on Suomessa omaa luokkaansa.”
Laura Sandström - COO / SPOT Ry
Jones koulutti Veikkauksen viestinnän ammattilaisia Threadsin potentiaalista jo ennestään vahvan markkinoinnin ja viestinnän vaikuttavuuden lisäämiseen.
“Koulutus meni todella hyvin! Jones veti niin hyvän setin, että olisi toivonut vielä useammankin Veikkauslaisen kuulevan sen livenä! ”
Annina Heikelä - Community Manager / Veikkaus Oy
Jones mediassa
Ota yhteyttä!
Älä myöhästy Threadsista!
Metan uusi sosiaalinen media innostaa, kiinnostaa ja jännittää ymmärrettävästi markkinoinnin ammattilaista. Jones Häkkinen kertoo sinulle miten hyppäät mukaan Threadsin maailmaan autenttisesti ja ajoissa.